Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

onsdag 2 april 2008

Röda viner, fika , jobb, öppetfönster

Ja det kan samman fatta min dag, eller kanske inte riktigt men jag ska ta allt från början.
Ska först och främst be om ursäkt för mitt dåliga bloggande nu för tiden, men detta kan bero på många saker, jag har haft annat för mig, jag har tagit tag i saker och ting, jag har tränat varje dag och min motivation till att skriva blogg har inte funnits där. Har heller inget att säga om de senaste dagarna så jag skiter i det helt enkelt!
Men nu över till dagen.
Praktiken fick jag skippa idag för jag skulle på Utbildning för att bli skyddombud, detta var mycket lärorikt och min motivation till att göra skolan till något ännu bättre är nu på TOPP!
Efter att denna utbildningsdag var över så gick jag och Jonas och tog en fika, hur vi hamna där vet jag knappt, det bara blev så efter att ha pratats under dagen innan. Väl där pratade vi och tiden bara rann i väg utan att jag märkte det, En trevlig prick det där. Han var även en delegat från FN så ni inte tror att jag bara haffade en vilt främmande människa bara för att ha fikasällskap :P dför så var inte fallet.
Men i alla fall efter att ha suttit bort för många timmar där så åkte jag hem, hann rpecis slå upp pluggböckerna då jag såg sms:et sanne hade skickat då hon bad mig jobba pga sjukdom, så då var det bara att hoppa upp på cyklen igen för att jobba.
Nu sitter jag här mätt och belåten och NU NU ska jag tillbringa resten av min kväll till att studera röda viner, Förresten?
Har vi inte ett underbart vårväder nu? Solen skiner och när jag kommer hme om dagarna så öppnar jag fönstret, underbart.
Som nu klockan är över halvåtta och jag sitter med öppet fönster det är sjukt bra!

Men nej nu glor böckerna på mig!
Ha det bra gott folk.

Saknar dig, men det vet du!

Inga kommentarer: