Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

onsdag 23 april 2008

-

Spåra ut är ordet för dagen, känns som om jag inte kommer klara av att genomföra denna dagen, allt är så jobbigt, jobbigt för att det egentligen är för bra?
Nej jag vet inte men jag är inte trygg i mig själv idag hittar sidor jag inte trodde jag hade,
Snälla hindra mig från att spåraur för gör jag det kanske jag hoppar av från något eller gör ett annat misstag jag skulle ångra för mångamånga många år framöver.
Vill känns mig så där glad som jag nästan alltid annars är, varför tog du iväg de känslorna när man så väl behöver dem? är det speciellt rättvist tycker det? nej det är det inte men ska jag klaga? NEJ!
Så därför så får denna dagen gå som det går.
En positiv sak iallt är att Robin är förhoppningsvis så frisk att jag kan träffa han efter skolan idag. det ser jag framemot!

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: eftersom dom inte är använda och precis nya och är värda 699 kr tänkte jag mig 499 :D