Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

fredag 2 maj 2008

OjOjOj


Nu var det riktigt rostigt här.. Förlåt mitt blogguppehåll men jag har varit så orolig för det dära elevrådsvalet som var för två dagar sedan.
Kan meddela att den dagen gick riktigt bra ocgh jag hade en superdag med vänner fast än att jag hade svårt att uttrycka min glädje till folket på rätt sätt.
Här på bilden är jag glad efter beskedet.
Förlåt för detta.
Igår firade vi även Therses 18års dagh genom kalas hemma hos henne, mer om detta för inte nämnas då det slutade kaosartat, men men shit happens!
Vill bara säga er att jag lever fortfarande och att jag är nu mera en glad och ännu stoltare Österängare.
Men ha det nu så bra, jag själv ska nu fortsätta kuba och sedan ska jag jobba ett par timmar.

Inga kommentarer: