Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

lördag 3 maj 2008

Lördagkväll?

Ja alltså en lördag kväll dom denna hade jag helst velat tilbringa med min älskling.hade velat mysa med honom och bara slappa framför tv:n med honom men så ville tydligen inte gud.
Nej denna lördagkvällen blev verkligen inte som planerat då jag ligger hemma framför tv:n i och för sig men jag är själv, ja om man inte räknar med alla mina näsdukar och mediciner.
Jag är nämligen stört alleergisk mot pollen även detta året tydligen, att man aldrig lyckas slippa. I Min ensamhet kränger jag ostbågar som jag "hittade" under sängen, hoppas det är ok med dig.
Varför är jag då ensam?
Jo för Myte ligger hemma och är sjuk igen tydligen, han orkade inte ens ringa hit själv och säga det utan hans mamma ringde och sa att han låg helt utslagen, Hur kan det komma sig du? varför måste du var sjuk igen och på det sättet?
Ville ha dig här ikväll ju, men men.
Nu ska jag i min ensamhet forsätta kränga ostbågar och så småningen om försöka få ett par timmars sömn innan morgondagens arbetstimmar.
Just nu känns det som om det kommer bli rätt kämpigt att ens komma upp, men jag måe nog bättre i morgon
Är det någon mer än jag där ute som är helt hopplös allergisk mot pollen?,så fall vet ni vilket helvete det är!

5 kommentarer:

Lina Koo sa...

Myte är piggare idag. Och för din skull hoppas jag att det finns några mycket små chokladkex kvar på ditt jobb idag så att du inte tvingas ljuga för en kund igen :-) kram Lina Koo

Robin sa...

Är det du eller jag fru Myte du skvalar..TALAR menar jag, om?

Lotta sa...

robin jag förstår verkligen noll av dne där kommentaren

Lina Koo sa...

Jag förstår. Och jag talade om Herr Max Robin Myte. Jag brukar inte kalla mig för Myte i dagligt tal ;-)

Robin sa...

Du förstår Lotta, detta var ett exempel på djup Myte kontra Myte konversation, omöjligt för en utomstående att förstå :)