Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

söndag 25 maj 2008

Söndag

Ja i dag är det söndag igen, det som har hunnits med är att kramas med Myte och ett par jobtimmar. Det är allt.
Jag måste säga att efter denna helgen mår jag bra, bra i sinnet!
Du gör mig så lycklig, hur många gånger ska jag säga det innan jag tröttnar? det är frågan det.
(Jag är ledsen för att jag gör dig ledsen, men det är väl bättre att du vet vad som pågår?(och du kan inte göra något åt det hela än att finnas där, det går över jag lovar, det kan bara ta ltie tid innan jag är nöjd.))

Nu ska jag allt skriva klart min uppsats om Functinal food innan städning väntar :)
Sen blir det en timmes hårdträning och sen en kopp kaffe på H&B med Sarisen.
Jag får försöka klara mig utan andra avenyn ikväll i och med att det är säsongsuppehåll :(

Ta hand om er!

1 kommentar:

Lina Koo sa...

Hey du hann ju faktiskt ordfajtas med den debattstarka mytesystern också... :-P