Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

söndag 1 juni 2008

Veckan


oj nu i efterhand ser jag att fotot ej ligger rätt men jag orkar inte ändra huvudsaken är att han är där.
Det går nu en vecka mellan mina inlägg här och det känns lite dåligt, men samtidigt har jag absolut ingen lust att skriva mitt i veckorna heller så då blir det väll så här sällan antar jag,
Veckan som har gått har bestått i mycket förberedelser nu inför skolavslutning/studenten och allt känns bara så jävla kostsamt, har kommit in i en fas då det känns meningslöst att jobba då jag ändå bara lyckas göra av med alla pengar.. suck!
I Onsdags var det i alla fall skattjakt för alla treor och herregud, det var rätt trevligt alltså. Tycker lite synd om sara då hon slet som djur dock, men det var bra jobbat Sara, fin bränna och allt på köpet :)
Nej nu ska jag städa klar mitt rum innan sängen väntar.
nästa gång jag skriver har väl stundenttiden tagit slut för en del antar jag och jag har sommarlov, men den som lever får se.

Inga kommentarer: