Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

måndag 23 juni 2008



Detta var då midsommar 2008.
En stuga i Karlshamn med massa trevligt folk och med en pojkvän som är den bästa , vad kan det då bli om inte underbart?
En stund på bryggan vid midnatt under månen var magiskt och jag vill bara uppleva sådant igen!
Ja midsommar var bra!
Jag är ledsen att det inte händer så mycket här längre men jag vill bara uppleva mitt liv i nuet och njuta, för jag trivs som det är nu. Även om mitt humör gör egna utsvägningar i bland.
Ha det bra!

4 kommentarer:

Lina Koo sa...

Lina Koo passar på att nämna sitt namn och säger samtidigt get your hands off my brother, han ska vila...!

Anonym sa...

Lina Koo!
Robin tar det alltid lugnt i mitt tillstånd, du borde däremot vara rädd för hans tillstånd då han umgåsa med Adam! Då, DÅ kan vi prata om energiska små pojkar!

Robin sa...

"High on life, in love with me
dancing in the night, dancing through the days"


wooord!

Anonym sa...

Med de raderna så minns jag åter igen hur bra vi hade det under midsommar Robin Myte! Du är så bra<3