Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

lördag 5 juli 2008

Kärlek!

Jag är så bortskämd.
Jag blir ibland arg på mig själv för att jag får så mycket kärlek ifrån någon när jag kanske inte förtjänar det.
Men när jag tänker så blir jag arg på mig själv igen, för hur länge har jag inte väntat på "det" och nu upplever jag det och då utnyttjar jag inte det?
Nej fy skäms på mig.
Vill bara skrika av all lycka ibland, skrika av all lycka man får när man vaknar av att någon smeker en på kinden och sedan ger en en puss, det är underbart!
Det är sommar och aldrig har jag mått så bra en sommar innan!
Tack för att NI gör det bra här och nu<3

4 kommentarer:

Lina Koo sa...

Don't worry Lott, du förtjänar visst min kärlek :-) Eller handlar inlägget inte om mig...? Det kan ju knappast handla om min bror i alla fall. Du skriver ju ALDRIG om honom. Lol, jag älskar att falla några år tillbaka till tonårsironi-träsket!

Lotta sa...

Detta handlar inte endast om din söta lillebror detta handlar om hur mycket jag uppskattar alla i min närhet, och ja du är även inräknad där så klart! Hur är det där borta på ön som är lika liten som Gotland?

Lina Koo sa...

Oh gracias. Det ar helt crazy. Ska ta bussen nu. Bussen kor helt galet fort. Och musiken i bussen ar hogre an i en nattklubb. Africa Africa...

Lina Koo sa...

Lotta jag tankte blogga lite nu nar jag ar har. Sa du maste lasa...