Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

söndag 6 april 2008

Arga Lotta

Varför finns det ingen blomma som kallas arga Lotta?
Varför finna det bara en Lyckliga Lotta inomblomvärlden?Det är helt meningslöst att ha en lycklig Lotta, vadå liksom kan hon aldrig bli arg?Fattar inte det.
Som vakternapå jobbet, se lotta en lycklig lotta kostar bara 29.90kr i dag, kan man få en lycklig lotta kanske.
Nej helt meningslös inledning FAN va misslyckat!
ska säga er att jag började positiv i dag, mycket positiv!
Men nu förstörde regnet allt. Det var nämligen så här att jag skulle ut och springa i och med att jag missar Johans pass idag för att jag ska träffa Sara vilket är positivt. Så jag tog på mig löpkläderna men när jag kom runt hörnet på gatan så öppnande himlen sig, vill jag då fortsätta, klart som fan jag ville men jag har lärt mig att springer man i regn blir man bara sjuk och det har jag inte tid med så det var bara att vända. Herregud det kliar i min kropp jag vill aktiveras!!
jag har i och för sig gjort hur många situps och armhävningar som helst nu för att bli av med lite energi men hjäper det? Nej inte ett skit,
Fan varför regnar det i dag? ikväll? Gud vill kanske helt enkelt att jag ska sitta framför datorn och bli ännu sämre på löpning än vad jag redna är? ÄR det de du vill där uppe?
GRRR!! jag är arg, mycket arg. på attj ag inte får springa, hur fan låter inte det? shit va meningslöst detta är. kan inte klockan bli halv sju så jag kan slippa sitta och tänka på det.

Nej nu ska jag bli positiv i morgon och det enda positiva jag typ kan komma på nu är att jag har sovmorgon i morgon vilket innebär att jag hinner springa innan skolan :) så även om det regnar på kvällen kan jag träna löpning för på kvällen ska jag ändå gympa. Hoppas bara inte det regnar på morgonen, för då fan blir jag ännu mer arg!

För att gå över till något annat så har jag haft en utmärkt trevlig helg framtill till en halvtimme sen.
Mycket för att han gör allt så glatt och att jag mår bra i hans närhet, MYCKET bra!


Tack för mig eller något.

2 kommentarer:

Robin sa...

hihi det regnade inte i vä , du skulle sprungit här med mig älskling :)

Lotta sa...

Reta nu inte upp mig ännu mer tack!!