Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

torsdag 10 april 2008

För att lycka känns så här!


Vi diskuterade vad Lycka var i skolan i tisdags, det var en diskussion som jag inte riktigt visste vad jag skulle säga mer än att, jag är lycklig när jag umgås med mannen här brevid och mina närmsta kompisar.
Och då måste jag tilläga, att är inte detta lycka det jag känner just nu här och nu ikväll då fan undrar jag hur fan man ska bete sig för att lyckas vara lycklig.
För så som jag känner mig nu är fan obegripligt.
Hatar folk som verkligen kartlägger sin kärlek till en person så här på internet så nu ska jag sluta omedelbart, men jag måste väl ändå få säga till er tjejer i klassen:
Man är nog lycklig när man inte finner andra ord än de tre magiska orden och när man känner att fan står jag på jorden eller inte? Det kan jag kalla lycka med gott samvete i alla fall.

Men nej nu ska jag försöka somna för dagen i morgon lär bli påfrestande även om jag och de andra i min klass är ledig hela dagen :)

Psst förlåt för alla stavfel och hetsiga kommentarer i förra inlägget!

Inga kommentarer: