Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

söndag 6 april 2008

Lugnochfin?

Hatar det uttrycket, många tänder ju på folk när de är arga, jag menar kan man inte var arg och fin? skitsamma skulle egentligen inte skriva om det heller.
Skulle mest be om ursäkt för de aggresiva inlägg nedan.. fy på Lotta! Hon älskar livet och har alltid sagt att orättvisor finns och att det är det som är coolt att gud är snäll mot vissa och mot vissa inte. som robin sa i morse, "du har väl gjort något så att Gud inte tycker att du förtjänar ett täcke för." det är med en orättvisa kanske. men jag syftade mest på mitt löpningsproblem, men jag menar detä r en dag i morgon tränar jag dubbelt då så är det ju lugnt! Eller?
Vill mest tipsa om ett inlägg som är sjukt bra, det är tack vare det inlägget som jag är lugn nu. för jag insåg att Nej, jag är inte hiskligt ful och jag är inte tjock så jag kan "unna" mig en träningsfri dag då som jag kallar det för.
i alla fall klicka in er på Helenes blogg och läs , det är långt men det är värt det. Man inser så sjuk världen är och förhoppningsvis att man inte har fallit i alla matfällor som kan göra en tjock/ännu tjockare.
http://bjorckman.blogspot.com/
Läs för att få inspiration eller bara för att inse hur bra just du har det.

7 kommentarer:

Robin sa...

pssst fetma är en del av evulotionen, människans sätt att överleva istiden. Tjockisarna kommer skratta åt oss när vi fryser ihjäl :D

Lotta sa...

vi ska aldrig frysa i hjäl, vi har åd övat upp vår förmåga att springa så bra, att vi springer i från kylan!!

Helene sa...

Haha, Lotta äger dig Robin :)

Robin sa...

Springa i några hundra meter snö? nu är du lite väl optimistisk älskling :)

pffft Helene ingen kan äga mig, trodde du lärt dig det vid det här laget ;)

Lotta sa...

vadå några hundra meter snö?då kommer ju inte tjockisarna heller överleva?AHH?? plus att var har du tagit den faktan ifrån du? tror visst folk kan äga dig inom vissa saker, slå mig i köttkunskap :P

Robin sa...

tjockisarna behöver ju inte röra sig, de stannar kvar i grottorna och lever på sitt fett. Vi kan också stanna i grottorna, men då fryser vi ihjäl. tough break. Fakta? detta är vetenskapliga spekulationer baserade på allmänn fakta om teorier kring kommande istider :)

Helene sa...

Hahaha, ge dig Robin :)