Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

torsdag 3 april 2008


Vaknade för cirka en halvtimme sedan, då låg jag kvar i sängen jättelänge ochtänkte, vilken dag är det onsdag, torsdag? nej det kan det inte vara.. Nrj just fan det är Fredag, REDAN! Denna veckan har sprungit i väg och det är om jag ska vara ärlig mycket,mycket konsigt.
Sedan tänkte jag okej det är Fredag, sista dagen på praktiken men sen då.. jo efter prasktiken ska jag,, hmm just det jag ska träffa han!
Han kommer äntligen hem igen, då blev jag glad mycket glad över att få tänka den tanken.
Jag kommer alltså få träffa han idag.Känns lite overkligt och ja jag vet att det "bara" var en vecka sedan men det känns som en evighet samtidigt.
Men nej nu har jag verkligen inte tid att skriva mer för jag måste göra mig i ordning så jag hinner till praktiken itid för sista gången.
Ville mest förklara hur lyckig jag är nu och att jag mår bra, fast mina dåliga bloggdagar.

Ha det bra gott folk! Tack för att ni är ett stöd.

Inga kommentarer: