Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

söndag 13 april 2008

Helgen


Tror aldrig jag har upplevt en helg som denna,
Har umgåtts med en hgärlig blandning av folk som tillsammnas en hel helg kändes som minfamilj, en familj som bestod av mina vänner.
Har nämligen varit nere i Sövde för att fira henes 18 årsdag. Tillsammans med mig tog jag Myte och hans kompisar , Sara och Julia!
Väl där, åt vi middag, drack alkohol, mös , pratade , badade mitt i natten och somnade till romantisk film i Karins säng.
Sedan på söndagen åt vi frukost på Karins altan ,när alla satt där i solskenet och smaskade på frukt och sin kärlek så kändes det som om man inte var i Svergie. Men Karins hus ger mig den underbara känsla av lugn som jag inte känner så väl på andra ställen.
Sedan umgfixks vi och jag och Myte besökte även min familj över fika innan det bar av till K-stad igen
Karin jag ville inte lämna dig!Det gjorde ont!

Men TACK för en helg med så jävla mycket kärlek och vänskap pch mys så jag knapp vet var jag ska säga.
"Det är sånt här man kommer ihåg resten av livet"
Så är det verkligen!

4 kommentarer:

Robin sa...

Jag tänkte på en sak Lotta, Om Guds kärlek är som livet - ibland ljuvlig ibland orättvis.
Är då Guds hat som döden - ibland jävlig ibland rättvis? ;)

Anonym sa...

Saknar er! Denna helgen va BÄST, och ni är underbara. Ni är alltid välkomna och en helg som denna gör jag mer än gärna om! Tack för att du är min vän och för att du har gett mig dina också... :P

Anonym sa...

Jag kan inte annat än hålla med om att den gångna helgen var suverän!

Anonym sa...

Oj har du en blogg. Vad spännande :D Tack för kommentaren förresten. Jag ska inte klippa håret, kom på det under natten. Som jag kämpat för att skaffa långt hår.. Skulle bara ångra mig ;) Tur att det finns människor som kan hindra mig. Du ska ställa upp i valet förresten va?
Maja