Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

tisdag 22 april 2008

Kub,karin,kärlek,kamp!

Idag blev det en massa k-ord och kanske är det ås vissa dagar att en dag är en speciell bokstavsdag så fall är det i alla fall k-dagen idag.
Kan börjar med att säga att även jag har hamnat i kubfällan och det rejält, det är hemskt att bara vilja ta på dem hela tiden. Men jag kan lösa den nu och kanske kan jag börja lägga ifrån mig den snart, eller nej jag ska nog inte försöka intala mig själv det.
Karin ja dig tänker jag mycket på vännen, vill dela med mig av alla lycka med det är inte så lätt som jag önskar att det skulle vara, om du hade fått hälften av min glädje nu så hade vi båda mått bra, för så mycket över har jag nu!
Kärlek, ja vad kan jag säga jag känner kärlek till det mesta nu, träningen mums på den! kärlek till en viss pojke, kärlek till vännerna, kärlek till fikor med sara hela eftermiddagarna, kärlek på skolmiljön, kärlek på godis, kärlek till samlade vuxenpoäng idag(?)
Kamp, ja nu jävlar börjar snart allvaret och visst ska det bli kamp, jag tänker gå up i kamp till hundra procent i morgon börjar allvaret och jag kommer göra allt jag kan, tack för allt stöd alla som finns där :)
nej nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag städa och läsa engelska, för oj va slarvig jag är med mina läxor nog, tar farligt lätt på det!

Lycka till allt gott folk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lotta gillas när hennes humör är på topp! Oho-"We like it when it´s kinky", tyckte faktiskt att den kommentaren passade hyffsat bra (A)

Robin sa...

Du glömde ju : Kuriosa, Kumlaanstallten, Koraller, Kramp! ;)