Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

fredag 18 april 2008

Tiden går!


Bara för att Sara är bland de bästa som finns och vill att jag ska skriva blogg :P

Herregud nu kommer jag låta som en vuxen kvinna, men herregud vad tiden går fort nu för tiden! Det är fan inte klokt,vardagen i denna veckan är nu slut och det känns inte som om jag har gjort någon nytta, fast änr jag tänker efter så har jag det!
Gått i skolan och slitit(?) nej kanske inte, fikat med hur många som helst, jobbat tre av fem dagar och tränat lite grann.
Tänkte inte ens på att jag skulle jobba ås mycket denna veckan men oj nu är jag helt slut typ och har två heldagar kvar. Men va fan, det är lugnt festen i morgon kommer nog pigga upp mig :)
Mitt humör är väldigt blandat en fredag som denna : Egentligen är jag lycklig som få (ursäkta mitt tjatande om lycka men så är det) och lever livet just nu men samtidigt så är jag så trött i båda huvudet av allt tänkande på det och allt jobb så min kropp är inte riktigt på topp.
Ändå funderar jag på att springa en runda ikväll, eller i alla fall gå. Det kommer pigga upp mig tror jag och då blir nog allt lättare sedan, lättare i ensamheten.

Nej jag bara babblar skit som vanligt hade ong inget speciellt att skriva om en dag osm denna men ville ändå uppdatera mig så ni inte jag har gått och dött av all överskottsenergi som jag får av denna lyckan!

Ha en underbar helg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker också om att blogga men ibland kan de ta för mkt tid hehe.

Alltså lotta då är du lika mycket ängel som du ser ut som :P haha, men de skulle varit jättesjysst iaf, för ja tror ja glömde den på flyget så den finns nog inte mer.