Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

torsdag 13 mars 2008

Winnerbäcks skivor med text!


Nu ska jag ge min kära vän Karin svar på frågan hon frågade mig för någon veckan sedan,Hon underade vad det stod på Winnerbäck skivorna hon gav mig i sjuan.


Här är svaret!
Singel:
- Lotta!
Hoppas du tycker han är lika bra som jag...?
Vad skulle jag gjort utan dig?Undrar vad jag gjorde innan vi blev kompisar?

Med solen i ögonen:
-Lotta!
Hur skulle mitt liv se ut utan dig?
Jag vet inte, men jag skulle inte vilja ta reda på det heller..

Söndermarken:
-Lotta!
Hoppas vi aldrig blir ovänner...
Jag älskar dig <3(ett>

Karin till dig vill jag säga, att dessa skivor är inte så hela längre men de betyder fortfarande lika mycket! Var nära att ta sönder de helt en gång i tiden, men jag är glad att det bara var fodralen som fick stryk.

För övrigt:
Jag vill blir frisk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: precis, jag har inget att förlora nu =D

Anonym sa...

Vännen! Förlorat dig har jag men sedan hittat dig igen. Jag vill inte ha ett liv utan dig och jag älskar dig... Tack för att du ger mig kraft att orka.