Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

söndag 16 mars 2008

Godmorgon


Idag vaknade jag med väldigt mycket kramper i min mage,
Detta beror på två saker enligt mig.
1. jag var hungrig!
2. jag saknar honom jättemycket.
Men allt detta går att åtgärda! jag har precis ätit frukost, gottiligottgott och om ca 8 timmar så får jag antagligen träffa han igen :)

Annars bjuder dagen på praktik(jag är taggad efter tre dagars sjukdom förre veckan) sen träff med Myte sen hem träna och sen kommer Sara hit efter sin träning och äter gröt med mig och kollar lägenhet (!!!) kanske kanske. vi får se vad vihittar. om vi nu vill bo ihop? ja som sagt det går iallafall att spekulera.

Men hur mår resten av mina vänner idag?

själv måste jag gå nu för att hinne med resten av dags förberedelserna.

Svejs!

Inga kommentarer: