Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

onsdag 26 mars 2008

han och lov = skitbra!

Detta är bland de bästa Påskloven någonsin vågar jag nästan lova.

Söndags skrev jag sist om jag inte minns fel och sen dess har jag varit hemma en sväng i Blentarp, därav mitt blogguppehåll!
Väl i Blentarp har jag och Myte träffat Karin (<3) hälsat på de efterlängtade korna, (haha) och ätit en del i alla fall tycker Myte nog det.
Det har varit trevliga dagar, men som vanligt är det väldans fridfullt att komma hem till stan sen igen.

Vet att jag har påpekat det innan men jag vet inte vad jag ska bli av just nu, är så jävla lycklig hela tiden i hans närhet, precis som om man inte kan få nog.
nu har jag varit utan honom i 50minuter och det känns redan som en evighet.
Men jag antar att det är så här det känns, Kärleken För det är det , detta är!
Ibland vill jag bara säga det hela tiden till honom men då kan ju han och alla andra tro att jag är ett psykfall så vi skiter i det!

Vad sim händer senare i veckan är att jag ska jobba resten av dagarna nu, skönt att få in lite etra kosing så här lagom till semestertider som börjar närma sig och en eventuell flytt! för jag behöver pengar nu känns det som
och jag har lovat att inte shoppa på länge och jag har kunnat kontrollerat mitt behov väldigt bra länge nu, men idag var jag bara så shoppingsugen, men jag köpte inget! Nej va duktigt av mig, istället sov jag bort alla sug och all pigghet och alla kramper hemma i Mytes soffa idag.
Konstigt av mig att sova så där två timmar mitt på dagen. men skönt va det :)

nej nu börjar lost, och jag ber om ursäkt för drygt inlägg med noll bilder men jag behövde endast skriva av mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: jadu tack så mkt och kul att höra ;)