Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

söndag 16 mars 2008

Helgen


Helgen har varit helt underbar samtidigt som väldigt plågsam och lite kaotisk med.. hur detta hänger ihop kan jag förklara.
vi början bakifrån, kaostisk har den blivit på grund av att min syster är inlagd på sjukhus och för att jag har biktat mig mot min moder ( eller kanske inte bikta för det är ju ingen synd att berätta en god nyhet men skit samma) plågsam kan nog de flesta lista ut att den har varit för att jag har varit ifrån min goda nyhet för länge nu! men en positiv sak i det plågsamma är att nästa gång jag träffar dig så uppskattar jag dig ännu mer än jag redna gör ( om det går )
Underbar har den varit för att jag har träffa mina vänner fårn klassen i fredags´kväll trots att min kropp gjorde lite motständ ibland.
Vi hade det trevligt!
Sen i lördags var jag upp med tuppen tillsammans med Sara för att ta tåget hem till Blentarp medans Sara skulle möta Idsingen i malmö.
Väl hemma fick man umgås med familjen och efter lunch åkte jag till den söta flickan brevid mig på bilden nämligen min bästaste vän Karin.
Det är hon som har förgyllt min helg! Alltid lika trevligt att vara med dig, hoppas nu vi hittar en resa så passar oss för det kommer bli helt underbart att åka bort med dig och kanske fler (?) en veckan i sommar :)

Det var helgen det och nu i kväll tänker jag träna och handla massor av mat för detä r jag såå sugen på och sen ska jag självfallet glo på andra avenyn och sen Wallander, alltid planerade söndagar, brukar bli så :P
Men nu ska jag dammsuga och lite så innan träningen börjar!

svejs!

Inga kommentarer: