Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

fredag 28 mars 2008

Med lågor som sällskap


Ja då är det Fredagkväll och för första gången på fleraflera veckor så är jag ensam hela kvällen, egentligen är det jättetomt utan sällskap men samtidigt så kan jag behöva tid för mig själv som idag och speciellt nu när jag sitter och småpluggar(kalla mig vad ni vill men ibland har man baratid till att plugga på fredgaskvällar!) och myser med tända ljus och god mat!
Lågorna håller mig varmt sällskap och tv:n hjälper även den till.

Egentligen har jag inte mer att skriva om men jag kan ju säga det att jag fattar knappt att det är den sista lovdagen, helt sjukt.
Men samtidigt är det bra för snart är det dags för skola igen efter ännu en veckas praktik och det längtar jag efter.
längtar till att bara kunna få snubbla över honom i korridorerna igen!

men nej nu lockar Lets dance faktiskt!

2 kommentarer:

Robin sa...

vilken vackert poetisk titel du fick till, duktigt Lotta :) Jag gillar den men framför allt dig :D

Anonym sa...

Åh vad jag längtar upp till Kristianstad igen, över att umgås över en kaffe hemma hos mig på eftermiddagarna som på bilden och träffa resten av tjejerna skolan!!