Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

torsdag 13 mars 2008

En Torsdags innehåll.

Jaha! Tro det eller ej då har jag skaffat en ny blogg på denna torsdag
Detta beror på många olika faktorer men framför allt för att jag ligger hemma och är sjuk och att jag är väldigt uttråkad!

Men iallafall, imorse vaknade jag med en huvudvärk som inte gick av för hackor och illamåendet kom med efter en stund. Så det fanns ingen annan utväg i dag heller än att ringa till praktikplatsen för att meddela att jag inte klarade av att komma idag.

Nu har jag i alla fall vilat ett tag, tagit alvedon och nu mår jag bättre, huvudvärken är för tillfället borta ( detta beror nog endast på alvedonen) och jag är faktiskt rättså pigg
Så nu ska det städas på mitt rum, eller jag har redan gjort en del så det är mest detaljer kvar att göra.
Sen ska jag göra lite samhällsuppgifter och kanske börja på mitt vinarbete, får se hur mycket jag orkar innan mina krafter tar slut.

Imorse tänkte jag till och med ringa doktorn men det kommer jag inte göra för min medicin heter alvedon och hjälper mig mot det jag lider av!
Så i morgon ska jag ta mig till praktiken vad de än säger för 3 dagar kan jag verkligen inte missa, trots att min handledare tycker att jag ska stanna hemma i morgon med men nej det tänker jag inte göra!

Imorgon är det även tjejkväll hemma hos mig som gäller, hoppas bara att krafterna varar så länge!

Ha en bra torsdag,

Hejsvejs!

Du kan lysa upp min väg där jag springer,
och det tackar jag för att du gör.

Inga kommentarer: