Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

fredag 14 mars 2008

Fredagsmys med flicksen!


Godmiddag kan man väl säga så har snart halv ett på dagen,
Jag själv är precis nyvaken.
Eller jag vaknade vid halv åtta i morse då kände jag inte ens efter hur jag mådde utan slängde mig i duschen och sen drog jag til praktiken, väl där blev jag hemskickad.
Vilket känns så jävla dum, kände mgi så misslyckad jag kunde inte ens klara av en arbetsdag i mitt tillstånd, jag menar så dåligt mår jag faktiskt inte.
Men Sara min handledare var rädd för att om jag inte vilade nu så skulle jag få ännu mer huvudvärk och högre feber och det har hon säkert rätt i.
Så det var bara till att åka hem igen och då kröp jag ner i sängen igen efter att ha stoppat i mig 2 nybakade bullar från jobbet ( Tack för omtanken Christer) sen kommer jagihåg att jag åsg till på alpint men sen somnade jag tvärt, och oj nu när jag vaknade var klockan tolv och det sjuka är att jag hade lätt kunna sova längre om det inte var för den fruktansvärda mardrömmen jag drömde om och om igen.. :(

Men i alla fall nu ska jag vila lite till sen ska jag försöka ta mig ut på stan för att handla presenter som jag borde gjort för längesedan till mina småsyskon.
Sen blir det till att göra mig i ordning för sen vid fyra kommer flicksen hit på en liten tjejkväll.
NI kan inte räkna med att jag är übersocial flickor men jag vill i alla fall träffa er, så det måste jag orka.
Det är tjejerna på bilden ovan som kommer hit idag :) plus Therese som inte är med på bild!
Saknar er flickor, saknar era skratt!

Nu har nästan mina krafter tagit slut så nu får jag sluta skriva.
Men bara så ni vet så kommer jag åka hem till min familj denna helgen så här blir blogguppehåll då.

Förstår inte hur jag ska klara av helgen utan hans kramar!<3 Men det är en utmaning som ska klaras.

Ta hand om er!

hejsvjes..

ibland vill man bara lägga sig på tvären och skrika mot honom,lyssnar du inte på mig?

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: nice där :) dom är rätt snygga!