Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

onsdag 19 mars 2008

Mitt Liv just nu!



Mítt liv i nuläget är väldigt bra må jag påstå, detta kan säkert ingen undgå som känner mig.
Ska nämna huvudanledningarna till detta!
1. Har helt underbara vänner, som finns där.
2. Har en pojkvän som förvörigt visar upp sig här på bloggen för första gången idag, han är helt enkelt bland det bästa som har hänt mig, aldrig har jag varit så lycklig på så kort tid. Allt detta är Tack vare att han finna i mina tankar jämt, och har så funnits ett tag :P
3. Jobbet är bäst, älskar gänget där ute och jobbar mycket där med dem :)
4. Skolan går bra (?) kanske inte i de praktiska där Lotta inte är så på hugget när de gäller en speciellt lärares kurser ( men hej?detta är en glädjelista så då ska jag skita i det dåliga)
5. Min familj är på lagom avstånd, de finns där men jag får leva så pass fritt som jag vill ändå.
6. I höst väntar förhoppningsvis en flytt för mig :) då kanske tillsammans med en av mina absolut ädlaste vänner.
7. Träningen går framåt hoppas jag, trots ojmäna veckor nu när det gäller träning ( men jag håller i gång så gott jag kan)
8.En resa kan tänkas snart(?) hoppas!

Det var det de, hade bara lust att sprida glädje till er, för jag är så glad nu!
Jag har dock mina mörka sidor med men vem har inte det? vill inte behöva tänka på dem så nu skiter vi idet!

Påsken väntar, och vad ska Lotta göra?
Jo hon ska jobba, trodde att det skulle bli en ledig dag på Långfredag men nej idag på jobbet så bestämde jag och Eva att jag skulle ta hennes pass med, Främst för att JAG ville :)
Sen bär det hme till Blentarp lite nästa vecka. Då med en speciell person förhoppningsvis!

nu ska jag käka upp min mat och sen väntar lite plugg(eller nej tror inte jag orkar men skriver det så ser det lite bättre ut :P)

Blir så glad varje gång jag ser dig, låt det förbli så.

2 kommentarer:

Robin sa...

Du är så himla söt! jag är lyckligt Lottad som får vara med dig så ofta :) <3

Anonym sa...

nu slänger jag hit en kommentar då ;) "bra-listor gillas hårt, palla tänka på dåligheter"