Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

söndag 23 mars 2008

Påskhelgen?


Hejsan hoppsan!
Nu har nästan påsken tagit slut och mitt lov har börjat på allvar, visst är det underbart med "lov" ibland? Mitt lvo kommer bestå av en tripp till Blentarp med Myte och sen ska jag jobba resten, ovanligt?Nej men förbaskat skönt!
Sen till helgen och en vecka framåt kommer min käraste inte vara i närheten så då ska jag försöka göra så mycket plugg som möjligt för att tränga undan all saknad.
Men OJ vad det var mycket framtidsplaner här nu då!
Det var inte tänk så, jag tänkte skriva om de senaste dagarna.

Torsdags vet ni ju, fredags gick man upp rätt sent och sen jobbade jag, tog bussen till Vä för att spisa god mat, sedan efter det så åkte vi på förfest till Sandra och väl där så blev det lite alkoholdrickande fast jag inte skulle jag vet, men skit i det nu!
Kvällen slutade konstigt och det var inte meningen men ibland blir inte allt som man har tänkt sig ju
Lördagen bjöd på en jobbdag och sen släktträff hos myte med en massa påskmys, det var väldigt trevligt.
letade påskägg och spelade kunskapsspel, det på tv:n var inte kul för Mytes storasyster Lina bara snodde poäng från mig :(
Men men jag kan leva med det.
idag har jag jobbat och nu ska jag snart iväg och träna litta :P
Sen blir det packning och städning inför den kommande veckan, skulle även behöva plugga lite smått.

Har alla haft en bra påsk förresten?
Min har varit bra!
Imorgon ska jag äntligen få träffa två undefbara personer igen. <3

Tycker om när livet är som ett par hoppsansteg!

4 kommentarer:

Robin sa...

Mamma och Pappa menar du med två underbara personer såklart? ;)

Anonym sa...

svar: jadu dom tkr nog vi är värdelösa :D

Anonym sa...

svar: nepp jag tror inte på ngn religion..

Anonym sa...

svar på din fråga om andra haft en bra påsk, jag räknar mig som en av de andra ;) Min påsk har flytit på snabbt och har mestadels bara bestått av jobb och Emmie-träffar, men det var har varit en god helg :)