Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

söndag 28 december 2008

Nu början?

Ja som ni har märkt så har jag gjort ett stort avbrott i mitt bloggande nu på ca 3 månader, orsakerna är många. Men störtsa anledningen är nog att jag kändem gi alltid så negativ när jag bloggade och jag kände mig bara värdelös över att skriva det, så nu ska det bli ändring!

jag tänker nu börja skriva igen med nya mål, mål som ska göra mig glad
jag behöver skriva för att hålla mig sysselsatt, sysselsatt så att nite saknaden tar över hela min själ. saknaden håller nämligen på att förstöra mig nu och det tänker jag inte tillåta inte på några villkor.

Detta kommer bli en ny start för bloggen och det hoppas jag ni kommer märka. jag tänker inte säga vad jag kommer skriva om för det kommer bli precis det jag känewr för. jag hoppas inte detta låter aptråkigt, men gör det de så behöver in inte läsa. jag gör trots allt det här för min egna skull...

men nej nu ska jag redan avsluta för jag ska tramoa mig vidare mot friskis fina gymlokaler för att genomföra mitt första träningspass på över två veckor ( har inte tränat sen innan vi åkte till frankrike.)
jag längtar efter att få känna svetten rinna ner från ryggen, då vet man att man gör något bra!

efter det väntas ännu ett par jobbtimmar innan jag kan komma hem igen.

och robin, jag är glad att jag har dig och din närhet ( din mentala närhet då ;) )

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja det fanns mycket fint :) och om man köper kan man få hem alla modeller i en massa olikafärger också. ska du hyra ller köpa?

Anonym sa...

svar: jo jag håller med, enda goda julmusten :D

Anonym sa...

ah jo jag vet, tack lotta :)

Anonym sa...

yeah de blir najs!

Anonym sa...

min lilla lotta :) jag lovar att visa upp mitt lila tryne imorgon, jag ska nog hitta dig (mohahaha)
bra att det är möte på fre, ALLA måste komma. verkligen. någon gång måste vi ha ett där alla är med ;)
3:3 på fre förresten?

Maja sa...

okidoki vi hoppas på det :) är det ngt speciellt vi måste prata om? jag vet en sak iaf, eftersom det snart är påsk. då måste vi göra något som tar lite tid, och jag undrar när vi ska göra det.
problemet är att min hals är jätteskum så jag hoppas att jag inte blir sjuk. isf får vi telefonera. ;)