Livet är som Guds kärlek, Ibland ljuvligt ibland orättvist

onsdag 13 augusti 2008

Jag får ont i magen,
ont av alla jävvla klasslistor som inte jag får, klasslistor som ska skickas senast idag, ont imagen för att det med en massa annat måste vara kalrt innan klockan två då jag öbrjar jobba.
Jag vill bara börja gråta varför flyter inget på som jag vill,eller är det bara jag som är cp dålig och misslyckad med allt?
är detta ett bevis på att jag inte kan något och att jag borde ge upp det hela?
Fan jag hatar sånt här, jag vill bara åka hem till älsklingen och ha gjort allt innan det och få en bra magkänsla men.. så lätt är det inte tydlgien!
Fan är ordet.

1 kommentar:

Lina Koo sa...

Lotta, du borde pusha lite för en läkare utan gränser-kampanj på din blogg! Det gör jag...

Kolla här: http://www.fatystpaelandet.se/vagabond?show=widget#show